Na promociji specijalno organizovanoj za medije i saradnike, prisutni su imali priliku da se druže sa poznatom muzičkom zvezdom Anom Nikolić koja se našla u ulozi zaštitnog lica Ipanema za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju u BIH voditeljima programa Ognjenom Amidžićem i Minjom Miletić kao i sa predstavnicima kompanije Carvel, generalnim zastupnikom brendova Ipanema i Rider za tržište Jugoistočne Evrope.
"Na obostrano zadovoljstvo započeli smo saradnju sa našom poznatom muzičkom zvezdom Anom Nikolić, koja će ovog leta biti zaštitno lice brenda Ipanema. Naime, Anina interesovanja za brazilsku muziku i stil koji će uskoro biti sastavni deo njehih novih pesama odgovarili su potpuno konceptu promocije novih modela Ipanema obuće. Verujem da će svi biti zadovoljni novim modelima koji pored vrhunske tehnologije i dizajna ostavljaju prostor kupcu za kreativnost .Jedan par obuće omogućava više kombinacija uz različite trake za sandale i brojne ukrase. Saradnju planiramo da nastavimo i u narednoj godini kada će Ana dizajnirati obuću specijalno za brend Ipanema za tržišta regiona kao što su to uradile poznati svetski model Žizel Bundes i muzička zvezda Šakira globalno. Za sada mogu samo da najavim da će deo dizajna koji će krasiti japanke sa potpisom Ane Nikolić 2014. godine biti stihovi njenih poznatih pesama", izjavio je tom prilikom Miroslav Stanojević, direktor kompanije Carvel .
Koliko dugo posle carskog reza ne smete da zatrudnite? Ako prođe manje od ovoga veće su šanse za komplikacije
20 najlepših kratkih imena za devojčice: Roditelji ih obožavaju, imaju samo 3 ili 4 slova
Kako da se pripremite za porođaj? 7 važnih stvari koje treba da uradite na kraju trudnoće
Emilija čeka 7. sina, a dr Milošević otkriva: Jesu li neke žene predodređene da rađaju samo dečake?
Koje ukuse najviše vole bebe u stomaku? Evo i zašto trudnice treba da jedu čokoladu