Kako bi se deci sa smetnjama u razvoju obezbedio ugodniji boravak u školi, ali i skrenula pažnja javnosti na probleme socijalno ugroženih grupa, Organizacija Banka hrane, Crédit Agricole banka Srbija i veleprodajna kompanija Metro Cash & Carry, organizovali su šestu po redu akciju "Magični doručak".
Akcija prikupljanja hrane za 4.670 učenika iz 35 škola za decu sa smetnjama u razvoju biće organizovana u prodajnim objektima Metro Cash & Carry. Svi građani i firme imaće priliku da obezbede dodatni obrok đacima kupovinom posebno formiranih paketa po ceni od 260 dinara.
Sakupljene namirnice organizacija Banka hrane će ravnomerno raspodeliti školama za decu sa smetnjama u razvoju.
Crédit Agricole banka i kompanija Metro Cash & Carry donirale su namirnice u vrednosti od 8.000 evra.
Akcija "Magični doručak" organizovana je uz podršku Sekreterijata za socijalnu zaštitu, a trajaće narednih šest dana, odnosno do 21. Aprila 2013. Godine.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna