Izvor:Smedia.rs
Zaštitno lice ove kampanje je Maja, petogodišnja devojčica koja se svakodnevno kroz elektronske medije, ali i sa bilborda i plakata obraća pitanjem: Je l’i ti imaš svoj stan?
"Poruka koja na ovaj način komunicira isključivo materijalne vrednosti, neprimerena je psiho-socijalnim karakteristikama deteta predškolskog uzrasta", ističe se u saopštenju udruženja Roditelj.
Iako je oblast oglašavanja u Srbiji delimično uređena propisima, a u Zakonu o oglašavanju posebno poglavlje posvećeno zaštiti najmlađih, on je, ipak, ostao nedorečen, dodaje se u saopštenju.
Udruženje Roditelj ističe da je neophodno pojačati nadzor nad emitovanjem reklamnih sadržaja u svim oblicima koji se odnose na decu, ili se ne odnose direktno na njih, ali su u njima glavni akteri upravo deca.
Takođe, načela oglašavanja koja se odnose na decu neophodno je dodatno dopuniti etičkim normama koje proističu iz različitih međunarodnih dokumenata koje je naša država potpisala i na čiju primenu se obavezala, navodi se u saopštenju.