Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Praktični saveti za trudnice: Rešite se otečenih stopala

Uprkos svim divnim stvarima koje donosi trudnoća istina je da to ujedno i period u kome vas očekuju brojne promene. Evo saveta kako da prevaziđete problem otečenih stopala.

Telesne tegobe kao što su otečena stopala, proširene vene, bol i osećaj grčeva u nogama ujedno su i najcešći problemi sa kojim se mnoge trudnice suočavaju.

Ako ste i vi jedna od njih i ako i dalje tragate za izvesnim olakšanjem biće vam drago da znate da postoji nekoliko načina uz pomoć kojih ćete uspeti da rešite problem otečenih nogu.

Noge u vis

Podignite noge tako sto ćete ih postaviti na gomilu jastuka. Ova metoda je posebno efikasna noću. 

Povezane vesti

Vežbanje

Lagane vežbe će vam pomoći sa cirkulacijom i u oslobađanju izgrađenih toksina. Zajedno sa čašom vode ovo zaista pomaže!

Masaža

Masaža razbija napetost ali i oslobađa toksine koji uzrokuju zadržavanje vode u organizmu. Dobra masaža stopala će vam pomoći pri otklanjanju bola i napetosti.

Kupka za stopala

Potopite noge u toplu i slanu vodu, a zatim uradite masažu uz pomoć ulja od jojobe sa dodatnom mešavinom nekoliko kapi ulja od peperminta, nekoliko kapi ulja od grejpfruta (anti-inflamatorni agens), i sa nekoliko kapi ulja od đumbira. Ovaj idealni recept će vam pomoći da smanjite otok i da poboljšate cirkulaciju. Drugi način je da potopite stopala u hladnu vodu koja će uspeti da ublaži osecaj “gorućih” stopala koji nastaje nakon oticanja.

Plivanje

Plivanje je odlično za one koji imaju osećaj tereta na nogama, a ova aktivnost će im pomoći da se opuste. (Plivanje se takođe preporučuje za one koji imaju bolove u kukovima i leđima.)

Povezane vesti

Hidratacija

Ostanite hidrirani! Pijte puno vode. U većini slučajeva otok nastaje zbog neravnoteže natrijuma i vode. Ova neravnoteža utiče na sposobnost tela da održava prijatnu telesnu temperaturu.

Dodatni saveti:

-Nemojte prekrštati noge. Na taj način ćete prekinuti cirkulaciju krvi iz vaših butina u nogama.

-Nosite udobne cipele. Vaša stopala nose vašu težinu i naravno težinu bebe tako da brinite o njima.

-Ne preterujete u slanoj hrani. Previše natrijuma utiče na zadržavanje vode u šakama, nogama i stomaku.

-Masirajte stopala uz pomoć teniske loptice. 

-Postoje čarape koje vam mogu pomoći u problemu sa cirkulacijom.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Vesti

Porodica