Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pobedite postporođajne kilograme: 12 namirnica koje možete jesti do mile volje

Ovo je lista namirnica koje slobodno možešete da jededete bez griže savesti jer će Vas brzo zasititi.

 Izvor: Foto: Shutterstock

Jedan od najčešćih saveta koji može da se čuje je da pojedeš onoliko hrane koliko ti je potrebno da se osećaš sitom. Međutim, nisu sve namirnice iste i ne uzrokuju jednako osećaj sitosti.

Na primer, da bi bile site, trebalo bi jesti količinu pilećih prsa koja odgovara unosu od 200 kcal, dok bi za isti učinak trebalo pojesti količinu čokoladne torte energetske vrednosti 500 kcal.

Povezane vesti

Dakle, neke namirnice jednostavno bolje i brže zadovoljavaju osećaj gladi. Takve namirnice imaju nekoliko karakteristika:

veliki volumen – istraživanja su pokazala da volumen pojedene hrane ima značajan uticaj na osećaj sitosti;

visok udeo proteina – proteini uzrokuju bolji osećaj sitosti u odnosu na ugljikohidrate i masti;

visok udeo vlakana – vlakna su voluminozna, usporavaju prolazak hrane kroz probavni sistem i pomažu da se osećaš sitom duže vreme;

niska energetska gustoća – to znači da, u odnosu na svoju masu, namirnica ima vrlo malo kalorija.

Povezane vesti

A evo je i lista namirnica koje slobodno možete da jedete bez griže savesti:

1. Jaja

2. Ovsena kaša

3. Variva

4. Mahunarke

5. Jabuke

Povezane vesti

6. Agrumi

7. Riba

Povezane vesti

8. Nemasno meso

9. Posni sir

10. Povrće

11. Kokice

12. Kuvani krompir

Najnovije

Vesti

Porodica