Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Za jutra bez stresa: Olakšajte sebi pripremu i pakovanje školske užine

Otkrivamo vam sedam super trikova kako da efikasno i bez muke spremite i spakujete užinu za školu!

 Izvor: Foto: Shuttersock

Priprema deteta za školu može biti stresna i umarajuća za roditelje. Kako bi vam bar malo olakšali, izdvojili smo za vas nekoliko saveta za pripremu obroka za malog školarca.

1. Isplanirajte užinu za celu nedelju

Napravite plan šta ćete detetu spakovati za užinu svakog dana u nedelji. Potrudite se da to bude hrana koju vaše dete voli, kako biste izbegli rizik da će mališan baciti ili vratiti užinu. Kada isplanitrate nedeljni meni, napravite spisak potrebnih namirnica i idite u šoping. Na taj način uštedećete puno vremena i rešiti se stresnih situacija.

Povezane vesti

2. Kupovina jednom ili dva puta nedeljno

Ako ne možete ili ne želite da kupite sve namirnice u jednom danu, onda osmislite nedeljnu rutinu i odredite dane kojima idete u kupovinu. Na taj način uvek ćete imati isplaniranu kupovinu i uštedeti vreme, jer nećete svaki dan morati da provodite u prodavnicama.

3. Napravite užinu uveče

Nemojte ostavljati spremanje užine za ujutru, jer ćete tad mnogo više biti pod stresom i biće više posla, poput buđenja dece, doručka, pranja zuba i brige da se stigne u školu na vreme.

Povezane vesti

4. Neka deca učestvuju u izboru užine

Podrazumeva se da decu treba da navikavate na zdravu hranu, ali neka oni odluče šta će poneti za užinu, a vi možete dodati nešto što mislite da im je potrebno. Tako ćete napraviti kompromis i deca neće stvoriti otpor prema nekoj namirnici.

5. Praktično spakujte užinu

Kako bi deca u školi mogla da se snađu lako sa obrokom, sokom, flašicom za vodu i voćem, morate efikasno spakovati užinu. Najbolje bi bilo da kupite poznate koferčiće za užinu u kome ćete sve moći lepo da složite bez muke.

Povezane vesti

6. Jednostavna užina

Ne spremajte komplikovana jela za užinu, jer ćete tako provesti puno vremena u kuhinji. Najbolje je da se odlučite za klasične i jednostavne užine, poput (zdravije varijante) sendviča, voća, ceđenog soka ili zdravih grickalica. 

7. Upakovana hrana

Neka jedna ili dve užine čini pakovana hrana, poput činije sa voćem, pudingom u čaši, krekera i sokova u tetrapaku. Hranu tog tipa lakše ćete spakovati i tako uštedeti vreme.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Vesti

Porodica