Prema podacima Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji, Adrija medija grupa je potvrdila apsolutnu dominaciju na tržištu, dok je Kurir NAJČITANIJI sajt u Srbiji već 45 meseci zaredom, a od jula i NAJPOSEĆENIJI po zvaničnom merenju Gemiusa.
Nadmoćni po svim merilima
Podaci iz jula pokazuju da je AMG po svim parametrima ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Sve brojke koje meri Gemius pokazuju snagu i moć Adrija medija grupe, koja pod svojim okriljem ima portale Kurir, Mondo i Espreso, koji se nalaze među top 10 portala u Srbiji.
Kad se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na AMG sajtovima u julu, dobije se impozantan broj od 633 godine i 288 dana, što je u satima neverovatnih 5,5 miliona sati. To je za 84% više u odnosu na drugoplasiranog izdavača, a 134% u odnosu na trećeplasiranog izdavača. U ovom parametru naša grupacija je bila jača od oba pomenuta konkurenta u zbiru.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U julu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 345 miliona stranica, što je za 106% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 220% više u odnosu na trećeplasiranog.
Kurir.rs je 45 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt u kategoriji broja otvorenih stranica, a Kurir.rs je najčitaniji sajt u Srbiji u proteklom mesecu, kad je zabeležio preko 215 miliona otvorenih stranica, što je za 53% više od prvog sledećeg konkurenta.
Dominacija AMG ogleda se i u broju poseta: samo u julu građani Srbije su preko 109 miliona puta posetili sajtove pod okriljem naše grupe, što je za 53% više od drugoplasiranog i 104% više od trećeplasiranog na Gemius listi. Tokom jula građani Srbije posetili su Kurir.rs preko 61 milion puta i tako ga učinili i najposećenijim sajtom u Srbiji. U istom mesecu na Kurirovom sajtu građani Srbije proveli su čak 49% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku.
Pored njuz portala, AMG u svom portfoliju ima specijalizovane brendove: Smartlife.rs, Lepaisrećna.rs, Stvarukusa.rs, Sensa.rs, Wanted.rs, Yumama.rs, Glossy.rs, Stil.rs, Nationalgeographic.rs, Elle.rs i drugi. Deo Adrija medija grupacije je i oglasnik Sasomange.rs, koji od svog pokretanja beleži konstantan rast u broju oglasa (nekretnine, automobili, tehnika, razno) i registrovanih korisnika.
Provereno najjača medijska kuća u Srbiji
Ovim neverovatnim rezultatima AMG je još jednom dokazao da je najjača medijska kuća u Srbiji, s najposećenijim njuz portalima, ali i specijalizovanim sajtovima.
Ovim putem želimo da se zahvalimo svima koji doprinose ovim istorijskim uspesima: našim čitaocima na vernosti i poverenju, kao i svim našim zaposlenima.
Zahvaljujemo se i klijentima, koji prepoznaju stalne inovacije koje uvodimo, kao i uspehe i najbolji performans kampanja koje ostvaruju na našim sajtovima.
Na kraju, čestitamo i najboljoj konkurenciji na tržištu, koja nas svojim radom i trudom inspiriše da svakim danom budemo još bolji i fokusiraniji da zadržimo lidersku poziciju.
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, zasad jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica, uporedivi su i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.