ADRIJA MEDIJA GRUPA APSOLUTNI BROJ 1! Nadmoćna po svim merilima, dominacija AMG na srpskom internetu! HVALA NA POVERENJU

Ovim neverovatnim rezultatima AMG je još jednom dokazao da je najjača medijska kuća u Srbiji, s najposećenijim njuz portalima, ali i specijalizovanim sajtovima.

Promo

Prema podacima Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji, Adrija medija grupa je potvrdila apsolutnu dominaciju na tržištu, dok je Kurir NAJČITANIJI sajt u Srbiji već 45 meseci zaredom, a od jula i NAJPOSEĆENIJI po zvaničnom merenju Gemiusa.

Promo 

Nadmoćni po svim merilima

Podaci iz jula pokazuju da je AMG po svim parametrima ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.

Sve brojke koje meri Gemius pokazuju snagu i moć Adrija medija grupe, koja pod svojim okriljem ima portale Kurir, Mondo i Espreso, koji se nalaze među top 10 portala u Srbiji.

Kad se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na AMG sajtovima u julu, dobije se impozantan broj od 633 godine i 288 dana, što je u satima neverovatnih 5,5 miliona sati. To je za 84% više u odnosu na drugoplasiranog izdavača, a 134% u odnosu na trećeplasiranog izdavača. U ovom parametru naša grupacija je bila jača od oba pomenuta konkurenta u zbiru.

AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U julu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 345 miliona stranica, što je za 106% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 220% više u odnosu na trećeplasiranog.

Kurir.rs je 45 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt u kategoriji broja otvorenih stranica, a Kurir.rs je najčitaniji sajt u Srbiji u proteklom mesecu, kad je zabeležio preko 215 miliona otvorenih stranica, što je za 53% više od prvog sledećeg konkurenta.

Dominacija AMG ogleda se i u broju poseta: samo u julu građani Srbije su preko 109 miliona puta posetili sajtove pod okriljem naše grupe, što je za 53% više od drugoplasiranog i 104% više od trećeplasiranog na Gemius listi. Tokom jula građani Srbije posetili su Kurir.rs preko 61 milion puta i tako ga učinili i najposećenijim sajtom u Srbiji. U istom mesecu na Kurirovom sajtu građani Srbije proveli su čak 49% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku.

Pored njuz portala, AMG u svom portfoliju ima specijalizovane brendove: Smartlife.rs, Lepaisrećna.rs, Stvarukusa.rs, Sensa.rs, Wanted.rs, Yumama.rs, Glossy.rs, Stil.rs, Nationalgeographic.rs, Elle.rs i drugi. Deo Adrija medija grupacije je i oglasnik Sasomange.rs, koji od svog pokretanja beleži konstantan rast u broju oglasa (nekretnine, automobili, tehnika, razno) i registrovanih korisnika.

Provereno najjača medijska kuća u Srbiji

Ovim neverovatnim rezultatima AMG je još jednom dokazao da je najjača medijska kuća u Srbiji, s najposećenijim njuz portalima, ali i specijalizovanim sajtovima.

Ovim putem želimo da se zahvalimo svima koji doprinose ovim istorijskim uspesima: našim čitaocima na vernosti i poverenju, kao i svim našim zaposlenima.

Zahvaljujemo se i klijentima, koji prepoznaju stalne inovacije koje uvodimo, kao i uspehe i najbolji performans kampanja koje ostvaruju na našim sajtovima.

Na kraju, čestitamo i najboljoj konkurenciji na tržištu, koja nas svojim radom i trudom inspiriše da svakim danom budemo još bolji i fokusiraniji da zadržimo lidersku poziciju.

* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, zasad jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica, uporedivi su i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.