Društveno odgovorna kampanja "Dečji svet je veći od ekrana" kompanije Telekom Srbija, kreirana u saradnji sa agencijom Ovation BBDO, dobitnik je titule "Kampanje sa svrhom 2024" u kategoriji Social.
Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju "Dečji svet je veći od ekrana" sa ciljem da skrene pažnju na moguće posledice preteranog i preranog izlaganja dece ekranima, kao i da pruži podršku roditeljima i javnosti o važnosti uravnoteženog korišćenja ekrana i digitalnih uređaja u ranom razvoju dece. Projekat je prepoznat kao primer komunikacije sa jasnom svrhom, namenjen unapređenju dobrobiti dece, pojedinaca i društva u celini.
Festival društveno odgovorne komunikacije "Kampanje sa svrhom" nagrađuje projekte koji koriste moć komunikacija kako bi se ukazalo na određeni društveni problem u vezi sa decom ili pojedincem, i da bi se na njega skrenula pažnja javnosti i ponudila moguća rešenja, kao i na kampanje koje direktno utiču na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji. Nagrade se dodeljuju jednom godišnje na Međunarodni dan deteta, 20. novembra.
U okviru projekta "Dečji svet je veći od ekrana", održane su četiri tribine u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu. Na njima su stručnjaci: dr Ranko Rajović, master logoped Marijana Mirković i doc. dr Bojana Drljan podelili svoja dragocena znanja i praktične savete, podsećajući da dečji svet jeste i treba da ostane veći od ekrana.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna