Malenim zvezdama YouTube kanala Toys And Little Gaby, Gabrieli (4) i njenom bratu Aleksu (5) bi na broju pratilaca pozavideli i mnogo stariji 'influenseri'.

Naime kanal na kojem se brat i sestra pred kamerama igraju najpopularnijim svetskim igračkama ima više od 10 miliona pretplatnika i preko 3,6 milijarde pregleda.

Pre tri godine ga je pokrenula njihova mama Sabina (28), a danas joj je vođenje dečjeg YouTube kanala 'ful time' posao. Njen je kanal posvećen isključivo deci i dečjoj zabavi, odnosno igranju i rešavanju raznih izazova, a u fokusu su malena Gabriela i Aleks, i to dok se kod kuće takmiče u raznim igricama i otvaraju nove igračke.

Njihov najpopularniji video iz avgusta prošle godine, Bath Song Nursery Rhyme for Kids, pogledalo je neverovatnih 379 milona ljudi. Video koji je zaludeo toliko ljudi pokazuje brata i sestru kako se kupaju, peru kosu i igraju u kadi, dok u pozadini odzvanja zvučna dečja pesmica.

Poređenja radi, kanal Toys And Little Gaby ima više pretplatnika nego YouTube kanal popularnog dečjeg programa Cartoon Network, a kompanija za digitalnu analizu Social Blade ga je proglasila najuspešnijim u Velikoj Britaniji.

Kako mama Sabina ne želi da otkrije koliko je do sada zaradio popularni kanal, iz kompanije Social Blade, koja prati 23 miliona različitih YouTube kanala, kažu da 'verovatno zarađuje mnogo više od milion funti godišnje'. No ono što je Sabina ipak otkrila, je da zahvaljujući tom novcu porodica namerava da proširiti njihov skroman prigradski stan. 

"Kad su bili manji, voleli su da gledaju kratke videe na YouTube-u, pa sam mislila da bismo mogli i sami nešto da snimimo", ispričala je mama Sabina za Daily Mail, a i akademska zajednica se slaže kako je popularnost takvih kanala koji prikazuju decu kako se igraju i otvaraju poklone, pravi svetski fenomen. Danas za taj fenomen postoji i ime, 'toddler crack'

Još jedan primer koji pokazuje koliko je uspešan ovaj YouTube trend je osmogodišnjak Rajan, zvezda YouTube kanala Ryan Toys Review, koji prema Forbsu od svog kanala zarađuje neverovatnih 22 miliona dolara godišnje.

YouTube kanali novac zarađuju preko oglasa koji se prikazuju pre videa, ili koji se prikažu preko stranice za vreme trajanja videa.