Fotografija koju je napravio Stiven Klejn je potresla mnoge, a nastala je za snimanje reklame jedne teretane. Mnogu su se zapitale kakve veze imaju bebe i dojenje sa tertanom, a fotografovo objašnjenje je da je efektnije slikati današnje probleme nekgo ljude kao objekte.

Pogledajte i 16 zanimljivih činjenica o dojenju

"Obaveza marketinga je da komunicira sa modernim vremenom i socijalnim problemima. Kamapanja je fokusirana na današnje probleme i komentare na društvenim mrežama, što je efektniji pristup nego samo slikati ljude kao objekte" kaže Stiven.

Glavno lice ove kampamnje je bogata naslednica medijske imperije Lidija Herst, čerka Vilijama Randolfa Hersta. Ova devojka, je profesionalna glumica i manekenka, a na fotografiji u naručju drži bliznace koje doji za stolom luksuznog restorana u glamuroznoj toaleti. Bebe nisu njene, a Lidija je samo odglumila mamu.

Lidija se takođe oglasila ovim povodom, napisavši kako nema potrebe da je osuđuju jer je u pitanju obična reklama, kao i da nije radila ništa loše. Iako su i manekenka i fotograf pokušali da smire situaciju, negativni komenatri ne prestaju da se nižu gde mame širom sveta najcrnje osuđuju ovaj čin.

*Najnovije vesti, rezultate medicinskih istraživanja i savete stručnjaka na temu roditeljstva, zdravlja i lepote možete pratiti na našoj Fejsbuk stranici -YuMama