"Dosta je nerealnih standarda. Dosta je ’savršenih’ slika. I, iznad svega, dosta je toga da se osećamo kao nemamo dosta toga kada je reč o našoj sopstvenoj lepoti", poručuje Robin Rajs, koja pokrenula kampanju čiji je krajnji cilj da spoznamo besmisao nametnutih ideala lepote.
Kako pokazuje ove zanimljiva kampanja, žene koje društvo smatra lepim nose sve manje i manje konfekcijske brojeve, a one koje taj "ideal" ne uspevaju da dostignu smatraju se potpunom suprotnošću od lepog i poželjnog. Samim tim, devojčicama se šalje jasna poruka: jedini zadatak koji je pred vama jeste da budete lepe, zbog čega ne čudi sve veći broj mladih žena i devojčica koje pate od anoreksije, bulimije i depresije. Neretko, devojčice završavaju kao modeli i poziraju u pozama koje bi trebalo da budu izazovne i oblače se kako detetu ne priliči.
Kampanja "Dosta je ludila oko lepote" poručuje da prestanemo da posmatramo površinu i da obratimo pažnju na sadržaj.
"Tu smo da stvorimo novu kulturu oko lepote. Tu smo da sačuvamo sebe same i svoju decu od sopstvenih detinjastih i destruktivnih opsesija", napominje osnivačica kampanje.
*Najnovije vesti, rezultate medicinskih istraživanja i savete stručnjaka na temu roditeljstva možete pratiti na našoj Fejsbuk stranici - YuMama.
Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.