Pedesetpetogodišnja lutka drži korak s vremenom i ostaje moderna dama i, u skladu s promenama kroz koje društvo prolazi, pažljivo bira poslove. Šta li je sad naumila?
Otkad se prvi put pojavila na tržištu, omiljena lutka većine devojčica prodavana je s kompletima koji je predstavljaju u različitim ulogama. Ona je „radila“ više od 150 poslova, a bila je, između ostalog, hirurškinja, instruktorka aerobika i predsednica SAD. Sada je kompanija „Matel“, koja proizvodi neodoljivu Barbi, odlučila da joj dodeli ulogu poslovne žene.
Barbikin novi slogan je „Ukoliko to možete da sanjate, možete to i da budete“, a ona ove godine ohrabruje devojčice da grade svoje samopouzdanje i da pokušaju da postanu sve što požele. Ona, čak, ima i stranicu na sajtu LinkedIn kako bi bila povezana s poslovnim svetom.
U čast nove vrste Barbike na poslovnom nebu, „Matel“ se udružio s poslovnim ženama koje bi mogle postati inspiracija devojčicama, a tu su osnivačice kompanija „Rent the Runway”, “Girls Who Code”, “One Kings Lane” i drugih.
Poslovna Barbi je, inače, već u prodaji, a može se nabaviti po ceni od trinaest američkih dolara, a sajt kojim se ona predstavlja nudi devojčicama besplatne ideje za razne aktivnosti i igre s njom.