Istraživanje koje je sprovedeno među osnovcima iz Vankuvera, bila je prva dugogodišnja studija koja je analizirala dobrotu kod dece. Učenici su nasumično podeljeni u dve grupe, i nastavnici su od jedne grupe tražili da vode evidenciju o lepim mestima koje su posetili, igralištima, šoping centrima, sportskim događajima ili o poseti baki i deki. Druga grupa dece je imala zadatak da učine dobro delo, kao što je deljenje ručka sa drugarima ili da zagrle mamu kada se nervozna vrati sa posla.

Obe grupe učenika su, nakon četiri nedelje, izjavili da su srećniji, ali su deca koja su činila dobra dela bila popularnija kod svojih vršnjaka. Njih je većina dece birala kao osobe sa kojima bi najviše voleli da rade.

Vršnjačko nasilje je naročito izraženo u četvrtom i petom razredu, pa bi nastavnici koji bi decu podstakli da čine dobra dela, mogli da utiču pozitivno na odnose među vršnjacima. Ako bi se intervencija podigla na nivo škole, verovatno bi se stepen vršnjačkog nasilja znatno smanjio.