Fiatov model 500L je predstavljen kao auto za savremenu porodicu, a posebna ciljna grupa su mlade majke. Njima reklama poručuje da će im novi automobil vratiti zabavu, ali i glamur koji je u drugom planu nakon proširenja porodice.
Predstavnici Fiata kažu da su reklamom želeli da ostvare kontakt sa publikom, a na prvom mestu sa dinamičnim, mladim mama koje se trude da ispune zahteve majčinstva, ali da se ne odriču stila života pre porođaja.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna