Pampers, brend Procter&Gamble kompanije, ima za cilj da svakoj od 4000 prevremeno rođenih beba godišnje obezbedi Pampers Preemie Protection pelene kako bi podržali njihov zdav razvoj.

- 4000 prevremeno rođenih beba se godišnje rodi u Srbiji, i potrebna im je posebna nega kako bi se podržao njihov najraniji razvoj - uključujući i pelenu koja je napravljena specijalno za njih.

- San je ključan za podršku fizičkog i emocionalnog razvoja kod prevremeno rođenih beba i upravo zbog toga je Pampers lanisirao najmanju pelenu ikada, kako bi pomogli da se ometanje bebe smanji na minimum 4000 prevremeno rođenih beba se godišnje rodi u Srbiji, a povodom Svetskog dana prevremeno rođene dece koji se obeležava 17. novembra, brend Pampers i njihov partner Mercator doniraće 25,000 pelena za prevremeno rođenu decu Institutu za Neonatologiju u Srbiji, kako bi omogućili da prevremeno rođene bebe dobiju pristup pelenama koje su dizajnirane da podrže njihove jedinstvene razvojne potrebe.

Prevremeno rođene bebe spavaju čak 97% vremena. I dok je san važan za srećan i zdrav razvoj, on je još bitniji za prevremeno rođene bebe, s obzirom na to da je to osnova za njihov zdrav fizički i emocionalni razvoj. Ipak, neizbežni faktori u odeljenjima za neonatologiju - poput svetla, buke, čestog pomeranja, redovnih medicinskih intervencija i promena pelena, mogu uticati na osetljiv ciklus sna kod prevremeno rođenih beba.

Od 1. novembra do 20. decembra, za svako Pampers Premium Care ili Pampers Pants pakovanje pelena kupljeno u Idea, Roda ili Mercator radnjama, Pampers i Mercator doniraće jednu specijalizovanu pelenu za prevremeno rođenu bebu na Institutu za neonatologiju u Srbiji, u ukupnom iznosu od 25,000 pelena.

Pampers Preemie Protection pelene su specijalno dizajnirane za najmanje bebe, pružajući prilagođen kroj kako bi se uznemiravanje bebe smanjilo na minimum, kao i dizajn koji podržava neometan san čak i kod najkrhkijih beba.

Pored toga što je odgovarajuće veličine za male i prevremeno rođene bebe, Pampers Preemie Protection pelena je svuda pričvršćena, ima nežne fleksibilne ivice i postavu koja pomaže bebama na odeljenju neonatologije da ostanu suve duže vremena kako bi se izbeglo ometanje sna. Milica Đukić, brend menadžer za Pampers je izjavila: "Više od 60 godina, Pampers je razvijao proizvode koji podržavaju srećan i zdrav razvoj beba. Odmor i komfor su od vitalnog značaja za bebe koje su prevremeno rođene i naša Preemies pelena im omogućava neometan san. Sada možemo da se postaramo da smo tu za svaku bebu, od prvog dana, uključujući i one najmanje i najnežnije. Nastavljamo da nalazimo nove načine za inovaciju naših pelena za prevremeno rođene bebe kako bismo osigurali da njihove jedinstvene potrebe ostanu ispunjene."

Pampers Preemie Protection pelene su dostupne u veličinama P1 (<2,7kg), P2=""><1,8kg) i="" P3="">< />


Dr sci med Milica Rankovic Janevski, direktorka Instituta za neonatologiju. Foto: Promo

O Pampersu

Više od 60 godina, roditelji veruju da će Pampers brinuti za njihove bebe. Pampers je deo Procter&Gamble Kompanije (PG) i drži prvo mesto kao najprodavanija pelena širom sveta. Svakog dana, više od 25 miliona beba u 100 zemalja širom sveta nose Pampers. Pampers nudi kompletan raspon proizvoda - od pelena, maramica, pa do gaćica koje su dizajnirane da omoguće zaštitu i ugodnost za svaku fazu bebinog razvoja. Posetite www.pampers.com da saznate još o Pampers proizvodima, pridružite se Pampers nagradnom programu, i nađete ideje i informacije koje će pomoći vašoj bebi da dobije najviše ljubavi, sna i igre.

O Procter&Gamble

P&G opslužuje potrošače širom sveta sa jednim od najjačih portfolia, pouzdanih, kvalitetnih i vodećih brendova, uključujući i Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Febreze®, Gillette®, Head &Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® i Vicks®.

Naša posvećenost korisnicima je podržana našom svrhom, vrednostima i principima. Oni su temelj na kom je P&G zasnovan i oni su naša vodeća sila preko više od 180 godina.

Stremimo da izgradimo bolji svet za sve nas – unutar i izvan P&G-a – slobodni od rodnih predrasuda, sa jednakim glasom i jednakom zastupljenošću za. P&G nastavlja da bude lider u održivosti životne sredine, što je i inkorporirano u naš način vođenja posla.

P&G utiče na zajednice širom sveta kroz naše ljude, naše srodne porodične kompanije i naše partnere, kroz dostavljanje udobnosti doma, zdravlja i higijene, koja se podudara sa misijom P&G-a - da bude sila dobra i sila za rast.