Ako voliš prirodu i čuvaš je, ako znaš da ti drvo daje kiseonik koji dišeš, ako ćeš da ga sadiš iz srca i u nedelju i još si kreativan, nagradni konkurs „Koja je tvoja motivacija da zasadiš drvo?“ idealno je mesto da spojiš lepo i korisno, ali i motivišeš druge da svet učine boljim mestom za život.

Dobre fotografije

Adrija medija grupa, u okviru projekta „Zasadi drvo“, koji realizuje sa dm drogerie markt i u kojem u nedelju otvaramo jesenju sezonu pošumljavanja širom Srbije, organizuje ovaj nagradni konkurs na Instagram profilima kanala „Zasadi drvo“ i „dm Srbija“, putem ličnih profila učesnika uz korišćenje heštegova #dm_srbija #adriamediagroup #zasadidrvo. Oni koji na svojim Instagram profilima daju najkreativnije odgovore na pitanje „Koja je tvoja motivacija da zasadiš drvo?“, uz prateću fotografiju, mogu da osvoje sedam dana na Kopaoniku za četiri osobe ili vikend za dve ili dm poklon karticu u vrednosti od 10.000 dinara - ukupno 15 nagrada.

Konkurs traje od danas do 18. novembra 2019. do kraja dana, na teritoriji Republike Srbije, a među neophodnim uslovima jesu i da si punoletan i imaš javni profil na Instagramu. Lažni profili ne dolaze u obzir jer ako ih administrator uoči, takvi korisnici će bez upozorenja biti diskvalifikovani, a njihovi sadržaji obrisani. Žiri, koji formira organizator, izabraće pobednika na osnovu kriterijuma - kreativnost i motivišući komentar koji prati fotografiju. Naglašavamo i da konkurs nije u organizaciji ili realizaciji društvene mreže Instagram, niti je ista sponzor, već administrator.

Finale 21. novembra

Imena pobednika biće objavljena 21. novembra na oba Instagram profila - Zasadi drvo i dm, i u komentaru ispod nagrađenih fotografija, kao i na www.kurir.rs/zasadidrvo, a isti imaju rok od 24 sata da se jave na dm (direct message) Instagram stranicu „Zasadi drvo“. Potom sledi slanje nagrada na kućnu adresu. Ukoliko se pobednici ne jave u naznačenom roku, organizator nije u obavezi da dodeli nagradu.

Dakle, stvar je jasna - kreativci, startujemo...

Važno
Saglasnost s pravilima

Na konkursu ne mogu učestvovati zaposleni kod organizatora, kao ni oni koji su na bilo koji način učestvovali u pripremi ili realizaciji konkursa, kao ni najbliži srodnici prethodno pomenutih u koje spadaju roditelji, deca i supružnici. Postavljanjem fotografije na Instagram profil, učesnik potvrđuje da je isključivi nosilac svih autorskih prava na fotografiju ili fotografije sa sa kojima učestvuje na konkursu, kao i da je saglasan da organizator zadržava pravo da pobedničke fotografije koristi u kampanji u okviru projekta „Zasadi drvo“, da ih objavljuje u svojim elektronskim i štampanim medijima i na društvenim mrežama, kao i u medijima i na društvenim mrežama povezanih lica. Učestvujući u ovom konkursu, učesnici prihvataju u svemu ova pravila.

I ovo je važno
Lični podaci

Organizator prikuplja sledeće lične podatke: ime i prezime, adresu, grad, broj telefona, mejl adresu i fotografiju, a svi učesnici imaju pravo na uvid u podatke i njihovog ispravljanje, kao i prigovor na obradu podataka, pravo na brisanje podataka i ograničenje obrade putem koje traže na imejl konkursŽadriamedia.rs. Svi lični podaci biće izbrisani iz svih zbirki organizatora konkursa najkasnije šest meseci od završetka nagradnog konkursa.

ZA UČEŠĆE JE POTREBNO:

1. Registrovati se na Instagramu

2. Objaviti fotografiju

3. Ostaviti komentar šta te motiviše da zasadiš drvo

4. Upotrebiti heštegove #dm_srbija #adriamediagroup #zasadidrvo

5. Profil mora biti javan (profil učesnika ne sme biti privatan/zatvoren ukoliko on želi da učestvuje i ispuni uslove konkursa)

NAGRADE

1. mesto 7 dana za 4 osobe na Kopaoniku

2, 3. i 4. mesto - vikend na Kopaoniku za dve osobe

5-15. mesto dm poklon karticu u vrednosti od po 10.000 dinara

*Nagrade se ne mogu zameniti za novac.

** vaučere za 1, 2, 3. i 4. mesto moguće je iskoristiti u periodu od 15. novembra do 15. decembra 2019. ili od 1. aprila 2020. do 1. novembra 2020.

Kurir.rs