U okviru projekta "Zasadi drvo", koji su pokrenuli "Adria Media Group" i "dm drogerie markt", organizuje se konkurs za sve učenike osnovnih škola u Srbiji,koji traje od 2. do 29. septembra 2019. godine.
Pentranje po drveću, branje (zabranjenih) voćkica, skrivanje među granama, ljuljanje… Naša deca sve manje imaju priliku da uživaju u stvarima koje su naše detinjstvo činili tako lepim i posebnim. Naročito je alarmantno stanje u velikim gradovima, gde svako drvo vredi pravo bogatstvo. Krajnje je vreme da im pomognemo, ali i da osvestimo našu decu šta nam šume zapravo znače.
Ovo je prilika da mališane podstaknete da razmišljaju u tom smeru i pokušaju da shvate važnost prirode, ali i njen značaj za zdravlje i pravilan razvoj.
U okviru velikog i važnog projekta „Zasadi drvo“, koji su pokrenuli „Adria Media Group“ i „dm drogerie markt“, organizuje se konkurs za najlepši sastav na temu „ŠTA MENI DRVO ZNAČI“. Svi učenici osnovnih škola u Srbiji su pozvani da pošalju svoje radove.
Članovi marketing tima dm-a, po završetku konkursa, izabraće četiri najbolja rada, od kojih će svakom biti dodeljen po jedan „dm vaučer“ u vrednosti od 10.000 dinara. Nagrađeni sastavi, kao i ostali radovi koji budu izabrani od strane urednika projekta “Zasadi drvo”, biće objavljeni u kategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu kurir.rs i u potkategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu espreso.rs.
Više o propozicijama, pravilima i uslovima konkursa, pročitajte u nastavku teksta.
· Učesnici na konkursu mogu biti deca, redovni učenici osnovnih škola sa teritorije Republike Srbije;
· Pravo učešća na konkursu nemaju deca lica koja na bilo koji način učestvuju u organizovanju Konkursa i /ili imaju pristup podacima vezanim za priređivanje konkursa;
· Jedan učenik može poslati samo jedan sastav;
· Radovi moraju biti originalni, izrađeni samostalno i poslati u skladu sa propozicijama konkursa;
· Radovi se šalju isključivo elektronskim putem u Word-u na mejl adresu: nagradnaakcija@adriamedia.rs sa naslovom mejla/Subject: Za konkurs “ZASADI DRVO”;
· Radovi treba da sadrže maksimum 1500 karaktera;
· Svi radovi koji se šalju u zaglavlju moraju imati: ime i prezime autora/ime osnovne škole i razred koji pohađa/mesto/ broj mobilnog telefona i mejl adresu kontakt osobe (roditelja ili osobe koja je u skladu sa zakonom ovlašćena da se stara o njoj/njemu i da je/ga zastupa);
· Navedena kontakt osoba iz prijave je dužna da prilikom prijave na konkurs da saglasnost za učešće deteta na konkursu sledeće sadržine: „Ja_____________(ime i prezime roditelja/staratelja) slanjem sastava deteta ____________________(ime i prezime deteta) izjavljujem da sam upoznat sa propozicijama Konkursa i saglasan / saglasna sam da isti može biti objavljen u medijima izdavačke kuće Adria Media Group“.
· U slučaju da se roditelj ne saglasi prijava maloletnika se neće uzeti u obzir i svi prikupljeni podaci maloletnog lica će biti obrisani iz baze organizatora. Maloletnik može biti dobitnik nagrade odnosno primiti osvojenu nagradu samo ukoliko je zakonski zastupnik ili staratelj maloletnika prihvatio i izrazio svoju saglasnost sa ovim propozicijama te nagradu u ime maloletnika i preuzima;
· Članovi marketing tima dm-a, po završetku konkursa, izabraće, četiri najbolja rada, od kojih će svakom biti dodeljen po jedan dm vaučer u vrednosti od 10.000,00 RSD;
· Vaučeri se ne mogu zameniti za novac;
· Četiri najbolja rada, kao i ostali radovi koji budu izabrani od strane Urednika Projekta “Zasadi drvo” biće objavljeni u kategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu kurir.rs i u potkategoriji „Zasadi drvo“ na sajtu espreso.rs;
· Odluke urednika konkursa i članova marketing tima dm-a su konačne u svakoj situaciji;
· Dobijeni vaučeri će biti podeljeni dobitnicima dana 09.11.2019. godine u dm drogerie markt radnji u Makedonskoj br. 44, Beograd, u terminu o kojem će dobitnici biti naknadno obavešteni;
· Zakonski zastupnik ili staratelj dobitnika prilikom preuzimanja nagrada daju saglasnost da organizator u svojim izdanjima objavi njihova imena i fotografiju sa dodele nagrada;
· Pristigli radovi se ne vraćaju;
· Autori su saglasni da organizator zadržava pravo da radove koristi u kampanji u okviru Projekta “ZASADI DRVO”, da ih objavljuje u svojim elektronskim medijima, kao i da ih reprodukuje u štampi;
Dostavljeni lični podaci koristiće se isključivo kao potpis za objavljene radove, dok brojevi telefona i kontakkt adrese dobitnika neće biti objavljivani i koristiće se isključivo u svrhu pozivanja dobitnika, radi preuzimanja dobijenih vaučera.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna