Da li ste željni izazova i do sada neviđene avanture? Otkrijte mistični svet Kalemegdanske Barutane gde vas čeka mnoštvo izazova, logičkih igrica, zadataka i zabavnih tragova.
Otkrijte tajnu kako su istorijska tvrđava i moderan Muzej iluzija pronašli put do vaše letnje avanture!
Svi znamo priču gde Indijana Džons traga za skrivenim blagom rešavajući velike misterije i neretko smo zamišljali kako bi bilo da smo mi glavni akteri te priče?
Pred vama su zabavni, ali nimalo laki zadaci koje ćete uspeti da rešite jedino ako se budete držali kao tim!
Program je prilagođen porodicama.
Sve mame, tate, tetke, stričevi, bake i deke povedite svoje hrabre male istraživače željne avanture, zabave i nauke i zajedno se upustite u avanturu otkrivanja misterije stare više desetina vekova.
U potrage za tajnom izgubljenog sarkofaga krećemo tokom leta svakog četvrtka u 18h.
Ekspedicija počinje ispred Barutane, Donji Grad, Kalemegdan.
Vaši vodiči su iskusni mladi istraživači iz Muzeja iluzija i oni će vas bodriti i pratiti tokom cele potrage.
Više informacija o ulaznicama možete naći na sajtu Muzeja Iluzija.
Yumama vas nagrađuje!
Prva mama koje na mejl: redakcija@yumama.com ili u Inboks Yumamine FB stranice pošalje tačan odgovor na pitanje: Na kojoj adresi se nalazi Muzej iluzija u Beogradu?, dobiće jednu porodičnu kartu, koja obezbeđuje ulaz za dvoje dece i dvoje odraslih, upravo za sutrašnju potragu za tajnom izgubljenog sarkofaga u 18h u Barutani na Kalemegdanu.
Pored odgovora pošaljite nam i Vaše ime i prezime i kontakt telefon.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna