IAB (Interactive Advertising Bureau) Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže čiji su članovi velike svetske kompanije Google, Facebook, Amazon i mnogi drugi. Pored ostalih, ciljevi IAB-a su i propisivanje i predlaganje standarda u internet oglašavanju i merenjima koja se tiču internet oglašavanja.
Po članu 14. Statuta Organizacije, Redovni članovi mogu da rukovode organima Udruženja, dok Pridruženi članovi (među kojima je Telegraf.rs) mogu da učestvuju u radu na poziv rukovodioca Komiteta. Odluka o formiranju Komiteta za Audience Measurement je doneta na poslednjoj Sednici Upravnog Odbora IAB Serbia održanoj 21.02.2017. nakon čega je poslat otvoren poziv Redovnim članovima unutar IAB Serbia da se svojim radom priključe ovom organu Udruženja.
Samim tim Komitet nisu osnovali IAB Serbia i Gemius kako se navodi u saopštenju portala Telegraf, već Redovni članovi (Upravni Odbor) Organizacije koji su dobrvoljno pristupili Komitetu: Infostud (predsedava Komitetom), Ringier Axel Springer, Adria Media Group, Antenna Group, Wireless Media (Mondo), Gemius, IPSOS, Direct Media, Media House i Drive. Nakon formiranja, održan je prvi radni sastanak Komiteta.
Na prvom radnom sastanku Komiteta, održanom 03.03.2017. u prostorijama IAB Serbia, pored Saopštenja nije doneta nikakva Odluka, već lista zahteva u vidu preporuka ka kompaniji Gemius kojom bi Komitet započeo proces rešavanja dugogodišnjeg problema neadekvatnog merenja posećenosti, a sve u cilju kreiranja uređenog, ispravnog i relevantnog merenja internet saobraćaja u Srbiji. Navedene preporuke nisu kreirane u tajnosti, već na prvom zvaničnom sastanku novoformiranog Komiteta. Iako preporuke Komiteta za Audience Measurement IAB Srbija nisu obavezujuće, kompanija Gemius ih je svojom odlukom prihvatila i o tome obavestila klijente.
Jedna od preporuka Komiteta je da se sa sajtawww.audience privremeno ukolne istorijski mereni podaci za “mobile” i “combined (zajedno mobile i desktop), pri čemu je traženo da u ovom trenutku ostanu samo podaci merenja koje se odnose na “desktop” posete za koje se Komitet složio da se potpuno ispravno mere. Zatraženo je da se prikazivanje navedenih podataka za “mobile” i “combined” vrati na sajt www.audience.rs nakon neophodnih ispravki, onog trenutka kada postanu tačni i potpuno relevantni i kada Komitet za Audience Measurement da svoju saglasnost. Prethodno navedeni zahtev ima za cilj unapređenje i standardizaciju merenja poseta, a ne "vraćanje u informaciono kameno doba".
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna