"Zbog uočenih nepravilnosti i nepotpunih pravila koja regulišu merenje i tehničku postavku, IAB Serbia Komitet za audience merenje je kompaniji Gemius prosledio spisak zahteva čiji je cilj uvođenje jasnih i jedinstvenih ograničenja, koja se pre svega odnose na saobraćaj koji dolazi sa mobilnih uređaja", saopštio je IAB.
Kako je precizirano, isključujući desktop (PC) posete, podaci istraživanja prikazanih na sajtu Gemiusa (www.audience.rs) nisu rezultat jedinstvene metodologije merenja pa su zbog toga nevažeći.
Kako je navedeno, kompanija Gemius Audience će sa svog sajta www.audience.rs ukloniti podatke "mobile" i "combined" merenja, koji su nerelevantni počev od decembra 2014.
Pomenuti rezultati će postati vidljivi onog trenutka kada se počne sa primenom jedinstvene metodologije.
"Rok za usaglašavanje pravila i ograničenja za sve medije koji su deo istraživanja je 31.3.2017, pa se prvi relevantni podaci za sve platforme očekuju početkom maja 2017. godine", piše u saopštenju.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna