Neobična akcija sprovedena je u delo kroz fotografije popularnih meksičkih glumica i pevačica žena bez gornjeg dela odeće, preko čijih je grudi raširen natpis sa sloganom kampanje. Cilj njenog pokretanja je podsećanje majki na činjenicu da je dojenje najpoželjniji način ishrane, koji ponajviše koristi bebama, i ohrabribanje da izaberu dojenje.

Ipak, meksička javnost smatra da ova kampanja ne promoviše dojenje, već jednostavno prikazuje izvajana naga ženska tela i time šalje pogrešnu poruku majkama jer poznate ličnosti poziraju pokazujući svoja besprekorna tela i postavljaju nerealne standarde. Stručnjaci su saglasni u tome da akcija „Ne okrećite im leđa, dajte im dojku“ žene predstavlja kao seksualne objekte i da ovim sloganom osuđuje mame koje ne doje svoju decu, umesto da se istaknu sve prednosti prirodne ishrane.

„To nije jedna užasna kampanja samo vizuelno, već šalje poruku da ste - ako ne dojite dete - loša majka i da vas treba staviti na stub srama“, kaže Rehina Tames, iz Organizacije za informisanje o reproduktivnom zdravlju “GIRE”.

Uz to, majkama u Meksiku je već dovoljno teško, prenosti “Tajm”. Mlade Meksikanke koje su se ostvarile u ulozi majke često ne doje svoje bebe jer se hrane nezdravo i nemaju dovoljno vremena da izaberu dojenje kao jedini način ishrane beba jer se porodiljsko bolovanje u Meksiku zavšava 12 nedelja nakon porođaja. Čak je i izmlazavanje tokom radnog vremena zabranjeno, pišu strain mediji.

Zbog pobune javnosti, autori zdravstvene kampanje bili su prinuđeni da promene slogan i da ponovo fotografišu modele – ovog puta “prave” mame, a ne poznate dame gotovo besprekornog izgleda.