Farmaceutska kompanija Salveo svoju kreativnost i originalnost već godinama potvrđuje na polju lekovitih sredstava, ali privlači i veliku pažnju kada je reč o marketinškim aktivnostima.
Posebnu pažnju, u njihovoj aktuelnoj reklamnoj kampanji "Prospan prirodna veličina", privukla su vizuelna rešenja na kojoj je bočica ovog sirupa prikazana u prirodnoj veličini na plakatima od nekoliko metara. Jedva vidljiv proizvod na velikoj površini provocira znatiželju i izaziva pažnju gledaoca.
Osnovna zamisao kampanje bila je da se igrom reči dobro poznati sirup protiv kašlja Prospan, predstavi kao moćan preparat koji dolazi iz prirode i na potpuno neškodljiv način rešava problem kašlja.
Idejni tvorac kampanje Anur Hadžiomerspahić, kreativni direktor reklamne agencije Ideologija, Sarajevo, istakao je da u današnjem modernom svetu u kom je čovek izložen delovanju 3.000 propagandnih poruka dnevno, najvažnije da je kompanija spremna i dovoljno hrabra da izađe van klišea i svojim klijentima ponudi nešto drugačije.
"Kada se nađu dovoljno kreativni i vizionarski tim i dovoljno hrabar menadžment tada može da nastane projekat poput kampanje "Prospan - prirodna veličina". Ako želite da budete primećeni, što je neophodno da bi uopšte vizuelno komunicirali, onda morate da osmislite reklamnu kampanju koja će biti "drugačija od drugih", objašnjava Hadžiomerspahić.
Prvih pet čitateljki koje na mejl redakcija@yumama.com pošalju tačan odgovor na pitanje: Kako se zove aktuelna marketinška kampanja kompanije Salveo?, biće nagrađeno poklon paketima ove kompanije. Pored odgovora pošaljite i sledeće podatke: Vaše ime i prezime, adresu i kontakt telefon.
Napomena
Poklon paketići sadrže: Prospan ceger, žabicu na naduvavanje, malu Prospan torbu, kalendar, hemijsku olovku i komplet Prospan magnetića. Nagrade se šalju isključivo na teritoriji Republike Srbije.
Prospan paketiće osvojile su: Olivera Vukomanović, Tamara Pešić, Biljana Mandić, Jovana Gojković i Vesna Kovač. Čestitamo dobitnicama!