Korisnici ove društvene mreže imaju mogućnost da dodaju svojim profilima podatke da čekaju bebu i uvrste ih u članove porodice. Upravo ti podaci su pomogli reklamiranju proizvoda namenjenih trudnicama, bebama ili porodiljama. Činjenica je uznemirila mnoge jer se ranije tvrdilo da lični podaci i događaji neće biti korišćeni u komercijalne svrhe.
Predstavnica foruma za roditelje Netmums.com, Sioban Frigard kaže da su žene svoje podatke obično davale marketinškim firmama kako bi dobijale besplatne uzorke ili popuste na proizvode, ali to nije slučaj sa podacima objavljenim na Fejsbuku.
Društvena mreža omogućava kompanijama da izaberu ciljnu grupu kod koje žele da reklamiraju svoje proizvode. Tako žena koja objavi da je u drugom stanju može očekivati reklame trudničke garderobe, a kako se porođaj približava, i sadržaj reklama se prilagođava tome i menja.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna