Izvor: B92



Kampanja "Bitka za bebe" Fonda B92 i agencije "Sači i Sači" dobila je u Briselu nagradu Evropskog parlamenta i Evropske asocijacije medijskih i marketinških agencija koja se dodeljue najboljim humanitarnim i društveno odgovornim kampanjama. Kriterijumi za dobijanje nagrade su relevantnost teme, doprinos društvenim problemima, uticaj na javno mnjenje i kvalitet sadržaja.

"Napravili smo evoluciju kada je reč o pravljenju kampanja. Mi ne podižemo samo svest o problemu, već ga i rešavamo. Bitka za bebe je najbolji primer za to", izjavio je Veran Matić, predsednik UO Fonda B92.

"Bitka za bebe" je obezbedila tokom trajanja akcije savremene inkubatore za sva porodilišta u zemlji. U bitku se uključilo više od milion ljudi i 700 kompanija, a kampanja se proširila na zemlje u regionu što  "nije iznenađujuće, jer postoje isti problemi sa nedostatkom opreme za prevremeno rođene bebe, a ista, neznatno prerađena i prilagođena kampanja pokazuje iste uspešne rezultate", ističe Matić.

Marketinška kompanija "Sači i Sači" je dobila brojne nagrade za svoj spot, a Veljko Golubović, kreativni direktor, kaže da je velika čast dobiti ovu nagradu.

"Pored toga što je ova nagrada veliko priznanje kvalitetu i efektima kampanje, ona je istovremeno i potvrda zajedničkih vrednosti koje Evropa i mi delimo”, kazao je on.

Podsticaj za pokretanje kampanje Fond B92 su bili podaci o visokoj smrtnosti prevremeno rođenih beba i previše starim inkubatorima u bolnicama. Sa 200 novih inkubatora podmirene su potrebe malih heroja u celoj zemlji, a Fond B92 kao logičan nastavak ove akcije započinje kampanju "Bitka za porodilišta".