Izvor:Smedia
To je veoma neobično jer se troškovi za decu u SAD nisu smanjivali u periodima recesecije, uključujući i nedavnu.
Roditelji su radije žrtvovali nešto drugo nego da štede na higijeni ili sreći svojih naslednika, naveo je dnevnik Vol strit džornal. Najnoviji podaci, međutim, govore o padu prodaje pelena, a rastu prometa dečijeg pudera.
Podaci pokazuju da roditelji, ne samo da ograničavaju kupovinu, nego istovremeno prelaze na jeftinije proizvode. Zašto je povećana kupovina dečijeg pudera?
Upravo zbog toga što roditelji ne menjaju pelene više tako često ili koriste jeftinije proizvode koji dovode do osipa.
Između štednje na hrani ili pelenama američki roditelji su se logično odlučili za drugu opciju.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna