Izvor:Smedia
To je veoma neobično jer se troškovi za decu u SAD nisu smanjivali u periodima recesecije, uključujući i nedavnu.
Roditelji su radije žrtvovali nešto drugo nego da štede na higijeni ili sreći svojih naslednika, naveo je dnevnik Vol strit džornal. Najnoviji podaci, međutim, govore o padu prodaje pelena, a rastu prometa dečijeg pudera.
Podaci pokazuju da roditelji, ne samo da ograničavaju kupovinu, nego istovremeno prelaze na jeftinije proizvode. Zašto je povećana kupovina dečijeg pudera?
Upravo zbog toga što roditelji ne menjaju pelene više tako često ili koriste jeftinije proizvode koji dovode do osipa.
Između štednje na hrani ili pelenama američki roditelji su se logično odlučili za drugu opciju.
Koliko dugo posle carskog reza ne smete da zatrudnite? Ako prođe manje od ovoga veće su šanse za komplikacije
20 najlepših kratkih imena za devojčice: Roditelji ih obožavaju, imaju samo 3 ili 4 slova
Kako da se pripremite za porođaj? 7 važnih stvari koje treba da uradite na kraju trudnoće
Emilija čeka 7. sina, a dr Milošević otkriva: Jesu li neke žene predodređene da rađaju samo dečake?
Koje ukuse najviše vole bebe u stomaku? Evo i zašto trudnice treba da jedu čokoladu