Izvor: B92


Pod okriljem Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine i Ministarstva rada i socijalne politike, SOS dečja linija je na usluzi deci i mladima koji žele da podele svoje probleme, strahove ili možda radosti, a nemaju nikoga bliskog kome mogu da se obrate.

Deca često imaju problem da razgovaraju odmah i kao i da podele svoje probleme s nepoznatima. Ponekad im je potrebno malo više vremena da se opuste i osećaju sigurno.

Osnovno načelo i princip prema kome ova linija funkcioniše jeste poverljivost. Savetnici slušaju o problemima, pokušavaju da pomognu nekada razgovorom, nekada savetom, a princip poverljivosti narušavaju samo u slučajevima izričite opasnosti.

Ovaj servis postoji i radi već pet godina i za to vreme primljeno je preko 50 000 poziva.

Ono na šta se posebno ponosi ekipa SOS dečje linije jeste članstvo u svetskoj mreži dečjih linija, koje im omogućava stalno dopunjavanje neophog znanja iz oblasti brige i zaštite dece.

Pozivi SOS dečjoj liniji mogući su sa svih halo govornica i fiksnih telefona Srbije, a svi pozivi su besplatni.