Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

25 delotvornih načina da sprečite jutarnje mučnine

Mučnina je verni pratilac trudnoće, a iako je karakteristična uglavnom samo za prvi trimestar, mnoge buduće mame teško podnose ovaj period. Evo kako da uspešno pobedite jutarnje mučnine...

 Izvor: Foto: Shutterstock

11. Nana može pomoći u sprečavanju mučnine kod nekih žena. Stavite na maramicu tri kapi eteričnog ulja i udišite ili koristite inhalator.

12. Idite jednom mesečno na akupunkturu jer to može poboljšati san i pomoći održanju energije, ali i redukovati bol. 

Povezane vesti

13. Počnite da koristite sapune, gelove za tuširanje i proizvode za čišćenje bez mirisa ukoliko vam takvi proizvodi izazivaju mučninu.

14. Pritiskajte Nei Guan akupresurnu tačku na zglobu, tamo gde proveravate puls. Učinite to direktno prstima ili preko materijala obmotanog oko zgloba.

15. Umor otežava jutarnje mučnine zbog čega vam može biti još teže u toku dana. Popodnevna dremka može pomoći. Zatvorite vaše oči na deset minuta dok ste u kolima ili sedite u parku, u vreme ručka. To će vam pomoći da ostanete jaki celo popodne.

Povezane vesti

16. Obuzdajte stres. Istina, čini se lakše reći nego učiniti, ali izgleda da hormoni stresa pogoršavaju simptome mučnine. Isprobajte meditaciju tokom trudnoće da biste to sprečili.

17. Kada vas uhvati talas mučnine, probajte da dišete kroz levu nozdrvu, to smiruje nervni sistem. Nežno zatvorite desnu nozdrvu i smireno dišite kroz levu nozdrvu samo nekoliko minuta, udišući i izdišući.

18. Đumbir je isprobani lek protiv mučnine. Izrendajte đumbir u vrelu vodu ili kupite pakovanje čaja od đumbira. (Kolačići od đumbira generalno nemaju dovoljno đumbira kako bi zaista pomogli, ali ukoliko sam ukus deluje povoljno na vas, jedite ih ali čuvajte se šećera.)

19. Enzimi za varenje (suplementi napravljeni od hemijskih supstanci koji pomažu varenje) mogu pomoći, posebno ukoliko neprkidno podrigujete i imate osećaj mučnine nakon jela. Probajte biljne enzime koji pokrivaju širok spektar PH nivoa.

20. Biljka Sent Meri čičak (ili mleko čička) može doprineti zdravlju jetre i bubrega, posebno jer jutarnja mučnina može biti znak smanjene funkcije jetre.

21. Izbegavajte bilo šta začinjeno, masno ili prženo. Hrana koja loše utiče na vaš digestivni sistem izaziva mučnine.

22. Isto važi i za previše šećera ili slatkiše.

Povezane vesti

23. Kupite trudnički pojas - uske pantalone vam mogu pogoršati mučnine.

24. Kupajte se u moru. Svežina slane vode pomoći će vam da na trenutak zaboravite na vodnjikav ukus u ustima.

25. Ukoliko ništa od ovog ne upali, uzmite slobodan dan i lezite u krevet. Svet se ne vrti toliko u krevetu. 

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Vesti

Porodica